בתגובה לדו"ח: בליכוד פנו ליועמ"ש שיפתח בחקירה פלילית כנגד גנץ

    איתי גדסי No Comments on בתגובה לדו"ח: בליכוד פנו ליועמ"ש שיפתח בחקירה פלילית כנגד גנץ

    במפלגת הליכוד הגיבו למימצאים החמורים העולים כנגד המשטרה והחברה של בני גנץ: "התקשורת וגורמי האכיפה קבעו כללי משחק שהציבור חייב לדעת הכל על מועמד לראשות ממשלה לפני הבחירות". בליכוד הביאו גם את הציטוט של ממנהיגי כחול לבן: "בוגי יעלון אף אמר ש"ישראל צריכה ראש ממשלה שאין מה לחקור עליו. אסור שיהיה דין אחד לנתניהו ודין אחר לבני גנץ". במפלגה כבר פנו ליועמ"ש בדרישה לחקור את פרשת השחיתות לכאורה

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הגשת דו"ח מבקר המדינה ובו ביקורת חריפה וקשה כנגד משטרת ישראל והליך ההתקשרות, בינה לבין החברה של בני גנץ, "המימד החמישי", הליך הרכש נעשה ללא פיקוח וללא שקיפות. בנוסף גנץ ישב יחד עם המפכ"ל אלשיך בישיבה שהייתה אמורה להיות של אנשי מקצוע. מספר הבדיקות שנערכו למערכות היה מועט באופן מתמיהה. בנוס, החברה של גנץ הציגה נתונים שקריים אודותיה.

    במפלגת הליכוד הגיבו למימצאים החמורים: הליכוד הגיש דרישה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח מיידית בחקירה פלילית נגד בני גנץ.

    התלונה הוגשה לאור הממצאים החמורים העולים מדו״ח מבקר המדינה ומעלים חשד שגנץ התקשר באופן לא-חוקי עם המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך בניסיון לקחת במרמה 50 מיליון שקלים מכספי הציבור לחברת "המימד החמישי" בראשותו.

    לפי דו"ח המבקר – החברה של גנץ שיקרה לוועדת המכרזים, גנץ ואלשיך פעלו בחוסר שקיפות, החברה של גנץ גרמה למשטרה הפסד של 4 מיליון שקלים, הפסד שהיה צומח ל-50 מיליון שקלים לולא גנץ פשט את הרגל עוד קודם לכן.

    התקשורת וגורמי האכיפה קבעו כללי משחק שהציבור חייב לדעת הכל על מועמד לראשות ממשלה לפני הבחירות. בוגי יעלון אף אמר ש"ישראל צריכה ראש ממשלה שאין מה לחקור עליו". אסור שיהיה דין אחד לנתניהו ודין אחר לבני גנץ. יש להורות על חקירה מיידית של בני גנץ.



    0 תגובות